krysczes

NAPISZ LIST ZGODNIE Z POLECENIEM.PO ANGIELSKU KUPIŁAŚ PRZEZ INTRNET TOWAR,TOWAR Z KTÓREGO NIE JESTEŚ ZADOWOLONA. NAPISZ LIST DO FIRMY, KTÓRA CI GO SPRZEDAŁA. - POINFORMUJ, CO I KIEDY KUPIŁAŚ. - POSKARŻ SIĘ NA DŁUGI CZAS OCZEKIWANIA I BRAK REAKCJI NA E-MAIL. - PODAJ DWIE WADY KUPIONEGO TOWARU. - POWIEDZ, JAKIEGO ROZWIĄZANIA OCZEKUJESZ I WYRAŹ NADZIEJĘ NA SZYBKĄ REAKCJĘ. PAMIĘTAJ O ZACHOWANIU FORMY I STYLU LISTU. NIE UMIESZCZAJ ŻADNYCH ADRESÓW.PODPISZ SIĘ JAKO XYZ . DŁUGOŚĆ LSTU POWINNA WYNOSIĆ O 120 DO 150 SŁÓW

+0 pkt.
Odpowiedz

1 answer

about 14 years ago

Witam serdecznie. Piszę ten list w sprawie zakupów przez internet w państwa firmie. Dnia xx.xx.br zakupiłam u państwa limitowaną torebkę ze skóry za 1499 złotych. W opisie aukcji zapewniali mnie państwo o bardzo szybkiej dostawie która powinna dotrzeć do mnie w ciągu 5 dni. Niestety po tygodniu jeszcze torebki nie miałam. Po dwóch tygodniach napisałam do państwa maila w którym chciałam się dowiedzieć co z moją przesyłką. Niestety nie dostałam na niego żadnej odpowiedzi. Upragniona torebka dotarła do mnie po trzech tygodniach lecz nie zaspokoiła ona moich oczekiwań. Kolor torebki nie zgadzał się z zamówionym-zamówiłam czarny a przyszedł czerwony. Niemało tego opakowanie towaru jak i sam towar był uszkodzony. Chciałabym prosić państwa o rozwiązanie tego problemu. Chciałabym prosić o wymienienie torebki lub o zwrot pieniędzy. Z góry dziękuję. Z poważaniem XYZ. 132 wyrazy.;D

JoluS__

Talented Odpowiedzi: 50 0 people got help

Najnowsze pytania w kategorii Języki obce

Ładuj więcej