Iwona1990

Prawdziwy przywódca - umiejętność bycia liderem, skupiania wokół siebie ludzi, rządzenia tak, że ludzie chcą słuchać i być rządzeni. Władza nie służy szefowi do straszenia i narzucania swojego zdania. Kiedy trzeba prawdziwy lider walnie pięścią w stół i nie będzie żadnej demokracji, ale wtedy wszyscy będą rozumieć, że tak ma być. Szef wie co robi. Dobry szef dzieli się władzą - nie działa jak pan i władca, przekazuje część kompetencji pracownikom i pokazuje przez to swoje zaufanie, potrafi docenić innych. Dobry szef to dobry człowiek. Dobry szef traktuje ludzi tak, jak sam chce być traktowany. Nadrzędna zasada jest taka, że z dobrych pracowników wyrastają później dobrzy szefowie. Oczywiście, jeśli pracownik ma wystarczające predyspozycje do bycia liderem. Inteligencja to nie tylko zespół cech nabytych w postaci wiedzy i umiejętności kojarzenia, ale także emocje, poczucie humoru, złość, radość. Dobry szef dostrzega innych, potrafi się z nimi cieszyć, żartować, poznać kiedy mają kłopoty a kiedy potrzebują rady. Jeśli w życiu kieruje się dobrymi zasadami, to i w pracy będzie potrafił utrzymać prestiż i szacunek. Dla zarządów firm nie liczą się cechy człowieka, ale zyski. Główną miarą oceny szefa jest to, jaki potrafi generować dochód dla firmy. Co liczy się dla firmy: - wzrost przychodów firmy (zyski), - ekspansja firmy, - wizerunek marki firmy, proszę o przetłumaczenie na J. Angielski

+0 pkt.
Odpowiedz

Odpowiedzi: 0

Najnowsze pytania w kategorii Języki obce

Ładuj więcej